Tumblr Scrollbars
Du är inte den du tror... - Secret Agent

Secret Agent

"I do what I want, I'm punk rock."

Du är inte den du tror...

Publicerad 2015-01-05 05:26:00 i Problem & Hjälp,

Sjukdomar, Psykiska problem. Dom inte alltid är lätt
att diagnosera vilket gör så att folk inte tar dom som
allvarliga problem, Vilket dom är.
 
Många tror alltid om man  inte pratar om problemer så "försvinner"
dom eller så existerar dom inte. Det är en sak som många
människor hatar att prata om så dom bara unviker situationen
helt och hållet. 
 
Jag har alltid sagt att jag är den jag är, Jag är född så
här. Jag vill inte börja ta tabletter eller få hjälp så att förvandlas
till den person som andra människor vill att jag ska vara.
 
Men, Dina psykiska problem är inte den du ska vara, Den håller dig
borta från den person du egentligen är. Om en människa med
diabetes skulle komma till dig för hjälp skulle du ge personen
medicin och försökt att hjälpa h*n  eller skulle du säga 
"Du är bara den du är, Du är född så här."
 
Känsla: HJÄLP
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2015-01-05 16:21:10

Jag gillar dina texter.

Svar: tack! (:
Devil

Postat av: Elin karlsson

Publicerad 2015-01-05 17:36:23

Du skriver såå bra!!

Svar: tack! :D jag försöker
Devil

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-06 04:10:30

Du skriver så sanna texter att det är galet <3

Svar: tack! (: <3
Devil

Postat av: Katta

Publicerad 2015-01-06 11:17:06

Så sant! Jätte bra inlägg.

Svar: tack så mycket!!!
Devil

Postat av: RMCK - en skönhetsblogg

Publicerad 2015-01-06 15:31:05

Bra skrivet!! En *är* aldrig sin sjukdom - en *har* en sjukdom.

Sv; Tack fina du! <3

Svar: så sant. (: <3
Devil

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-07 11:57:14

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: <3 <3 <3
Devil

Postat av: Veronica

Publicerad 2015-01-10 16:43:40

Så himla bra inlägg!<3

Svar: tackar!!! :D <3
Devil

Postat av: linda

Publicerad 2015-01-25 10:35:07

skriver om liknande saker, men du skriver så himla bra, man känner igen sig så väl! kram

Svar: Tja! Så glad att du tycker att jag skriver bra, Det värmer värkligen! Jag lägger till dig i mina favoriter. (: Ska titta in på din blogg då och då också! Kram.
Devil

Postat av: Memma

Publicerad 2016-01-11 13:12:29

Vet precis vad du menar, har haft det svårt själv, jag vill verkligen inte bli någon annan när jag tar tabletter. Jag har en så fobi när jag är vid andra människor, så jag har heller inte vågat göra någon utredning för jag har en sån fobi för sjukhus, tandläkare mm. Vet inte vad jag ska ta mig till men antar att jag får tvinga mig själv... ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Queen

Svarta läppar, Naglar, Eyeliner, Kläder, Pastel hår färger och voilà en perfekt outfit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela