Tumblr Scrollbars
Jul känslan... - Secret Agent

Secret Agent

"I do what I want, I'm punk rock."

Jul känslan...

Publicerad 2014-12-27 07:37:00 i Allmänt,

Den första julen du kommer ihåg är den största
dagen i ditt liv.

Din familj är tillsammans, det finns massor
av presenter och mat.

Magin är levande och väl. Men innan du vet om det,
växer du upp.

Arbete, skola, flickvänner och pojkvänner
tar över julen. Det blir mer av en skyldighet,
en sak du måste fullföra. En påminnelse om vad
som förloras i stället för vad som är möjligt.

Och alla jul granar, presenter och även misteln kan
inte ändra på det. Och sedan när du kommer till min
ålder är du så desperat att få den
magiska känslan tillbaka...

Du skulle kunna göra vad som helst för att kunna
känna hur du gjorde din första jul.

känsla: GRINCHEN

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Taylor

Publicerad 2014-12-28 13:07:34

Har aldrig läst något som jag håller med så mycket som jag gör...

Svar: Bra att jag inte är den ända !
Devil

Postat av: Strawberry

Publicerad 2014-12-29 12:31:55

Älskar dina inlägg, du borde uppdatera oftare

Svar: Tack ! (: har dock ingen dator längre så blir lite svårt
Devil

Postat av: Twiggy Lundberg

Publicerad 2015-01-02 10:07:38

SV: Tack, detsamma du! :)

Svar: Tack!!! (:
Devil

Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Publicerad 2015-01-02 15:16:22

tycker fortfarande julen är magisk ;)

Svar: Njae, Beror på Hur man firar den och om man Gillar Dom man firar Julen med
Devil

Postat av: shazi

Publicerad 2015-01-03 16:47:50

härlig gif

Svar: Eller hur! (:
Devil

Postat av: shazi

Publicerad 2015-01-04 22:25:14

den gifen ^^

Svar: Älskar den också!!! Kurt ifrån Glee.
Devil

Postat av: Ida

Publicerad 2015-01-05 03:16:44

Sant, bra text!

Svar: Tack, Tack! (:
Devil

Postat av: Celine

Publicerad 2015-01-07 20:00:39

Hoppas du får tillbaka julkänslorna ordentligt snart!
Fast det du skriver stämmer ju haha!

Svar: haha ja. (: Dock Tycker jag inte om Julen ): Tack!!!
Devil

Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotografi

Publicerad 2015-01-09 10:36:35

Sv: Tack, ingen reklam hos mig. Besöker din blogg ändå så kom ihåg INGEN reklam.

Svar: visste inte att jag gjorde reklam... Så sorry antar jag
Devil

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Queen

Svarta läppar, Naglar, Eyeliner, Kläder, Pastel hår färger och voilà en perfekt outfit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela