Tumblr Scrollbars
Fixat bloggen !!! - Secret Agent

Secret Agent

"I do what I want, I'm punk rock."

Fixat bloggen !!!

Publicerad 2014-12-18 02:26:00 i Allmänt,

Har nu suttit en stund för att försöka fixa min blogg...
 
Tänkte att det är lika bra att få den i ordning om jag ska blogga mycket.
Men, Vet inte direkt om jag ska behålla den svart och rosa? 
Blir det för svårt att läsa eller tycker ni att det är bra?
Snälla lämna en kommentar vad ni tycker om designen. (: 
 
Kommer nog också att blogga mer nu, Eftersom jag tycker
det är vansinnigt kul och jag spenderar all min tid på
internet ändå... NO LIFER.
 
Känsla: NÖJD
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-12-18 03:01:30

Jag gillar din design eftersom den är cool och känns lite annorlunda :D Tycker det är nice med svart bakgrund, och rosa text passar jättebra till! Inte alls svårt att läsa eller så :)

Svar: Tack ! :D Bra att du trycker om den och försökte få fram något annorlunda. (:
Stephanie

Postat av: Ida

Publicerad 2014-12-18 07:02:09

Din design är fin, och jag gillar färgerna!

Svar: Tack ! (:
Stephanie

Postat av: Emma

Publicerad 2014-12-18 08:47:55

Jag älskar designen! keep it that way!

Svar: ser dock annorlunda ut på dator (:
Stephanie

Postat av: Taylor

Publicerad 2014-12-18 08:51:30

Designen är skit fin och det passar perfekt med svart backgrund med rosa text wifey! :D

Svar: Den see dock annorlunda ut på dator (: (om du så den på mobilen)
Stephanie

Postat av: Emma

Publicerad 2014-12-18 13:33:25

jag är på datorn och tycker det ser jättebra då :D

Svar: Okay, Tack ! (:
Stephanie

Postat av: Elin karlsson

Publicerad 2014-12-18 15:05:42

Din design är jättefin och jag blir inte alls störd av det svarta och det rosa. Så jag tycker att du ska ha kvar det, det blir snyggt!! :)

Svar: Tack ! :D Kul att folk Gillar den
Stephanie

Postat av: Jade Smith

Publicerad 2014-12-18 16:08:54

OMG! älskar din design:) supercool och en fråga gillar du 5sos? undrar bara:)

Svar: Tack ! (: jag Gillar Dom inte... Jag ÄLSKAR Dom !!! Du då?
Stephanie

Postat av: Emiza

Publicerad 2014-12-18 17:01:11

fin design

Svar: Tack ! (:
Stephanie

Postat av: Johanna - enklaknep.se

Publicerad 2014-12-19 07:52:35

Hej Stephanie, Fantastiskt att hitta din blogg. Du sticker verkligen ut med din design. Kommer du att bygga mer på din sidebar?

Haha nolifer det skulle jag inte säga. Det finns ju mängder av saker som man kan göra på nätet :P

Vad skulle du säga är din gener på bloggen?

Ha en super nice dag Stephanie

Svar: Hey Johanna, Tack så mycket. (: Jag försökte skapa en design som liknade min personlighet... Ser ut som jag lyckades och att folk tycker om den. Jag kommer sjäklvklart bygga mer på hela min design, Har du några tips kanske?

Haha, Så sant det ! (:

Med att börja med nu så kommer det vara lite mer som en dagbok, Men efter ett tag när jag har kommit i gång så kommer jag prata om musik, tips, kläder och fotografier jag har tagit med mitt eget kamera. (:

Ha en nice dag du med !
Stephanie

Postat av: diskret.blogg.se

Publicerad 2014-12-19 19:50:23

Alltid kul att mötas av "FUCK YOU" när man öppnar en blogg xD
Tycker dock att det var ganska häftigt så behåll det! :D

Svar: Haha, Visst är det ! (; tack :D
Stephanie

Postat av: Anton

Publicerad 2014-12-19 22:15:18

Hejsan!!!!!! Design är bra

Svar: heysan !!! (: Tack Tack !
Stephanie

Postat av: Anton

Publicerad 2014-12-19 22:30:36

Gör en porr blogg xD

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-12-20 19:31:50

Jag tycker designen är jättefin!

Svar: Tack! (:
Stephanie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Queen

Svarta läppar, Naglar, Eyeliner, Kläder, Pastel hår färger och voilà en perfekt outfit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela