Tumblr Scrollbars
Ensam i en stor värld. - Secret Agent

Secret Agent

"I do what I want, I'm punk rock."

Ensam i en stor värld.

Publicerad 2014-12-14 21:57:09 i Allmänt,

När man vet att man betyder Ingenting till någon längre, Känslan bara försvinner.

Allting förstördes när jag flyttade.

Jag har inga vänner.

Dom enda jag pratar med är folk över internet.

Ingen bryr sig... Inte ens familjen "eller" dom jag bor med

Gamla vänner som plötsligt bara försvinner.

Min en gång som var min "bästa kompis" bryr sig heller inte.

Précis som någon har bytt ut mig för andra...

Alltid någon annan före... Jag är inte äns val nummer två. 

Sitter ensam varje dag...

Skriker om att jag behöver hjälp i tysnad...
Men det är ingen som hör mig. 

Depressionen och rösterna börjar ta över... 
Och en sak vet jag;

Dom Vinner.

Känsla: VÄRDELÖS






Kommentarer

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2014-12-16 16:40:50

vad tråkigt att läsa.. :(
men inget fel att inte ha några vänner! dock kan det ju vara jobbigt om det inte är något man själv valt. jag har inga vänner, för att jag valt att ha det så då jag trivs så! fast ja, någon vän hade ju inte skadat, men det kommer när det kommer!

Svar: Sant. Gillar vara ensam och Det funkar lättast så, Men man känner sig värdelös när man inte kan få några vänner eftersom man är "annorlunda" Eller klär sig inte som alla andra. /:
Stephanie

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-12-17 17:28:52

<333

Svar: <3
Stephanie

Postat av: milina.blogg.se

Publicerad 2014-12-17 19:34:15

jag känner mig inte ett dugg värdelös! jag menar, att du trivs ensam och känner dig annorlunda är väl bara något bra? vem vill vara precis som alla andra? det är unika människor som är intressanta!

Svar: Så sant! Ser det inte som en dålig sak skulle hatat st vara som alla andra! Men när folk börjar kallar dig saker som "Freak" och "missfoster" osv... Staden jag bor i er ganska liten så alla känner alla. Bara jag går till affären så vet hela staden om det och elever från skolan tar kort på mig och skickar sedan till alla om jag går ut... Så är det as många rykten också.
Stephanie

Postat av: Linda

Publicerad 2014-12-17 20:16:59

känner så ibland jag med

Svar: Känns bra att man inte är ensam... Finns alltid här om du vill prata. (:
Stephanie

Postat av: Taylor

Publicerad 2014-12-17 20:46:20

Jag har sagt det förr och kommer säga det igen du är inte värdelös! Du är mitt förstaval! Du får fan ta och flytta till mig som sagt! <3

Svar: Skulle gärna flyttat men vill inte dela rum med Linus...
Stephanie

Postat av: Blondinburka

Publicerad 2014-12-18 02:45:27

Hej. Kul att du länka.
Förstår din ensamhet, en gång i tiden var jag också på en mörk plats... men det finns alltid En som lyssnar, En som ser och hör även om du inte säger något högt. Innerst inne vet du vem jag syftar på, eftersom vi är födda med det så är det något som ligger naturligt i oss. Men många har glömt eller är för upptagna med det världsliga att dem inte längre ser. Eller så har röster fått dem att gå på vägar som leder dem bort. Rösterna i ditt huvud, ignorera dem. Öva varje dag på att inte lyssna på dem - Det är de ända sättet att bli av med dem. När dem inser att de inte kan påverka dig länge så kommer dem att försvinna. Se över hur du lever, lämna de dåliga och rena dig själv för att må bättre. Det finns människor som bryr sig, dem är bara inte i din omgivning och närhet just nu utan på distans, så se de positivt istället.

Detta kanske inte är vad du brukar lyssna på men det skadar inte att prova något nytt.. använd gärna hörlurar och håll den för dig själv. många människor har ett stort hat idag pga vad media och okunniga människor har gjort. https://www.youtube.com/watch?v=Lqb92Rsip0o


Svar: Hey, Jag upskattar din kommentar och har försökt ignorera rösterna... Men det fungerar inte... alls. Dom bara skriker då.Jag är inte religös så vet inte vad jag ska tro på längre...

Vi får se om jag lyssnar på den i framtiden när jag har tid. (:
Kommer titta in på din blogg när jag inte längre halsover.

Stephanie

Postat av: Blondinburka

Publicerad 2014-12-18 03:39:04

Så är det i början. Dem vill ha din uppmärksamhet när dem ser att inte vill lyssna. Det är alltid svårast i början, speciellt om man är själv och inte har någon som hjälper en att komma på bättre tankar.

all din tid går åt att sitta vid internet.. vad det inte de du skrev? så att säga att de inte finns tid är mer som att säga att du inte vill. om man läser mellan raderna. hehe. Du kommer inte fatta något som sägs. Men det är dit val, självklart. och jag tvingar inte på dig något. Bara säger att det kan vara bra med en paus från de man är van vid för att försöka må bättre.

Jag vet hur det är och jag vet hur det kan bli. allt handlar om vilken väg man vill gå.

Hoppas det bästa för dig.

Svar: Japp. ///: Försöker tänka på annat men svårt när man alltid är ensam.Håller med, Men religioner är inte riktigt min sak...

Tack det samma !
Stephanie

Postat av: Emma

Publicerad 2014-12-18 08:52:07

Om folk inte vill bli vän med dej är det deras fel! du verkar jätte rolig och snäll så jag fattar verkligen inte. Jag vet att detta låter cheesy men va stark! :D någon gång kommer livet att vända :D

Svar: Tack ! (:, Betyder mycket
Stephanie

Postat av: Taylor

Publicerad 2014-12-18 09:13:42

Men gumman Linus slänger vi ut! Han får sova i vardagsrummet eller med Tindra och Neo ;)

Svar: Hahaha, Om Det bara var så enkelt
Stephanie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Queen

Svarta läppar, Naglar, Eyeliner, Kläder, Pastel hår färger och voilà en perfekt outfit.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela